19:00 Gegužės 07 Menų spaustuvė (Juodoji salė)

 „monoLOG“

Samuel Lefeuvre (Prancūzija / Belgija)

Choreografija, šokis ir muzika: Samuel Lefeuvre

Meninis patarėjas: Florencia Demestri

Premjera: 2012 m.

Trukmė: 12 min.

Šis solo spektaklis „monoLOG atlikėją pristato kaip auditorijos ir tamsių apraiškų fenomeno tarpininką. Įkvėptas Davido Lyncho serialo „Tvin Pyksas“ personažo Log Lady, Samuelis virsta moderniu orakulu, kovojančiu su savo manijomis ir auditorijos lūkesčiais. Visa tai jį galiausiai nuveda į transo būseną, kur aplinkinės jėgos pasiruošusios sukti jo kūną, iki patirs lūžio tašką.

Samuelis Lefeuvre gimė 1981 m. Vire mieste Prancūzijoje. Po šokio studijų Kane ir Anžė, jis persikėlė į Briuselį, kur šoko Michèle Anne De Mey trupėje, paskui – Alaino Platelio trupėje „Les ballets C de la B“. Tai vyko kuriant spektaklį „Vilkas“, tada Samuelis pirmą kartą susitiko su Francku Chartier ir Gabriela Carrizo ir buvo pakviestas prisijungti prie „Peeping Tom“ kolektyvo spektakliams „Salonas“ ir „Rūsys“.

Nuo 2007-ųjų jis bendradarbiauja su muzikante Raphaëlle Latini, juodu įkūrė grupę „Entorse“. Be to, kad dirba su grupe, Samuelis taip pat reguliariai bendradarbiauja su teatro režisiere Julie Bérès, kuria savo spektaklius, moko ir veda choreografijos užsiėmimus.

„Vilties medžioklė“

Oona Doherty (Airija)

Choreografija / atlikimas / garsas: Oona Doherty

Scenos garsas: Chris McCorry

Šviesų dizainas: Simon Bird

Mašinos muzika: Rory Moore

Dramaturgė, aktorė, menininkė, techninė kelionių vadovė: Sarah Gordon

Premiere: 2016 m.

Duration: 40 min.

Spektaklis „Vilties medžioklė“ yra kažkas tarp fizinio teatro, socialinės proklamacijos ir šokio. Atlikėja persikūnija į skirtingus personažus. Per kalbą, judesį ir garsą esame susukti ir perkreipti vyriškumo, moralės ir nostalgijos idėjų. Per drėgnus, užmirštus atminties kelius medžiotojas drauge su savimi vedasi žiūrovus.

Jis taikosi į ekstremalius kultūros ir socialinės klasės stereotipus. Vyrų kaukės yra kaip asmeninė gynyba prieš save ir pasaulį, kuriame šiandien gyvename. Nesvarbu, iš kur esate ir kokiai klasei priklausote. Visuose mumyse įsišakniję svarbiausi meilės poreikiai. Nusiėmus egoizmo ir kultūrinio poveikio kaukes tikimasi atrasti bendrą tiesos ir vilties pagrindą.

Oona Doherty yra airė choreografė, gyvenanti Belfaste. Ji studijavo Londono šiuolaikinio šokio mokykloje, Ulsterio universitete ir LABAN Londone. Nuo 2010 m. ji sukūrė šokio ir teatro darbų su tokiomis trupėmis kaip „Trash“, „Abattoir Fermé“, Emma Martin / „United Fall“, choreografe Veronika Riz.

Oonos darbai pastaruoju metu buvo pristatomi įvairiuose Europos festivaliuose, įskaitant ir „Ravnedans“ festivalį Norvegijoje bei Dublino šokio festivalį. Nuo 2012 m. ji Europoje veda šokio teatro seminarus. Priklauso ISSAC asociacijai, nuo 2016 m. – ir „The MAC Belfast HATCH“ bei „Prime Cut Productions Reveal“. Oona laimėjo Dublino „Tigre Fringe“ festivalio „Geriausio spektaklio“ apdovanojimą 2016 m.; pakliuvo į 2016–2017 m. Europos šiuolaikinio šokio tinklo „Aerowaves“ programą; pernai buvo nominuota „Bendram teatro“ apdovanojimui Edinburgo „Fringe“ festivalyje.

„Savo darbu mėginu žaisti su barjeru, esančiu tarp kūno ir sielos, auditorijos ir scenos; pasidalyti kinetine patirtimi. Noriu tyrinėti gryną metafizinį sąžiningumą. Įtraukti seksą, panką, romantiką, į kūną sugrįžusį či, juodą dėžę, baltą kubą ir Airiją“, – sako spektaklio kūrėja.